یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

از 15 فروردين‌ماه سال 91 آغاز مي‌شود:

ثبت‌نام‌هاي جديد سيم‌کارت‌ رايتل در تهران و کرج

آرپناهي

شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸:۰۰


مدير کل برند و ارتباطات رايتل از آغاز ثبت نام‌هاي جديد براي سيم‌کارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و کرج از 15 فروردين‌ماه سال آينده خبر داد.

شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: علاقه‌مندان سيم‌کارت‌هاي رايتل در تهران و کرج و کساني که به هر دليل نتوانستند براي سيم‌کارت‌هاي رايتل ثبت‌نام کنند، مي‌توانند از روز 15 فروردين‌ماه سال آينده براي اين کار اقدام کنند.

وي تاکيد کرد: تعرفه‌هايي که در حال حاضر در رابطه با سيم‌کارت‌هاي رايتل ارائه مي‌شود، در قالب جشنواره اولين‌هاست و فعلا اين قيمت‌ها تشويقي هستند و کساني که مشترکان رايتل هستند با استفاده از امتياز اولين‌ها مي‌توانند از خدمات رايتل استفاده کنند.

آرپناهي گفت:‌ اپراتور سوم تلفن همراه سيم‌کارت‌هاي خود را در قالب جشنواره ارائه مي‌کند و ما هر روز تعدادي از سيم‌کارت‌ها را واگذار خواهيم کرد.

مدير کل برند و ارتباطات رايتل استقبال از ثبت نام سيم‌کارت‌هاي رايتل در تهران و کرج را بسيار خوب ارزيابي کرد و با بيان اينکه در سيم‌کارت‌هاي ديتاي رايتل، تکنولوژي جديدي عرضه مي‌شود که از GPRS متفاوت و نسل سوم است، گفت: در تعرفه‌هاي تشويقي مکالمات تصويري رايگان و پيامک رايگان هم داريم که اطلاعات آن برروي سايت رايتل www.rightel.ir وجود دارد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو